وارد شوید
1 1 1 1 1

در این درس از آموزش ماکروسافت آفیس اکسل کار با ورکبوک ها و اصول آدرس دهی مطلق و نسبی را آموزش می دهیم. همچنین به کار با سلول ها شامل ایجاد، ویرایش و حذف یک سلول شامل سطر و ستون های آنها می پردازیم. 

ذخيره كردن Workbook 

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد Workbook يك فايل است كه ميتواند حاوي تعدادي برگه باشد پس از وارد كردن اطلاعات، لازم است اين فايل را در يك مكان مشخص از حافظه كامپيوتر ذخيره كنيد. با ذخيره كردن Workbook کلیه برگه ها نیز ذخیره می شود براي ذخيره كردن فايل ابتدا روي دكمه Office كليك كرده و سپس گزينه Save As را انتخاب كنيد تا كادر Save As باز شود .

 

 

فقط مخصوص اعضا...

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال نظر به عنوان مهمان. همچنین می توانید عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
شروع برنامه کرون