1 1 1 1 1

در این درس از آموزش ماکروسافت آفیس اکسل کار با ورکبوک ها و اصول آدرس دهی مطلق و نسبی را آموزش می دهیم. همچنین به کار با سلول ها شامل ایجاد، ویرایش و حذف یک سلول شامل سطر و ستون های آنها می پردازیم. 

ذخيره كردن Workbook 

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد Workbook يك فايل است كه ميتواند حاوي تعدادي برگه باشد پس از وارد كردن اطلاعات، لازم است اين فايل را در يك مكان مشخص از حافظه كامپيوتر ذخيره كنيد. با ذخيره كردن Workbook کلیه برگه ها نیز ذخیره می شود براي ذخيره كردن فايل ابتدا روي دكمه Office كليك كرده و سپس گزينه Save As را انتخاب كنيد تا كادر Save As باز شود .

 

 

فقط مخصوص اعضا...

آموزش کامپیوتر

آموزش کامپیوتر

آموزش مهارت های عمومی و تخصصی کامپیوتر در قالب آموزش های مرتبط با نرم افزار و سخت افزار

آموزش ویندوز

آموزش ویندوز

آموزش مهارت های نصب و کاربری سیستم عامل های ویندوز XP - 7 - 8 بصورت مبتدی و پیشرفته

آموزش آفیس

آموزش آفیس

آموزش مجموعه نرم افزار های ماکروسافت آفیس شامل ورد - اکسل - پاورپوینت - اکسس - آوتلوک

ورود کاربران

رضایت کاربران