ورود به سایت  \/ 
x
x
عضویت  \/ 
x

تخمین زمان مطالعه 4 دقیقه (751 کلمه)

درس بیست و سوم آموزش ورد

word-training درس بیست و سوم آموزش ورد

کاربرد Mail Merge : این قابلیت زمانی مورد استقاده قرار می گیرد که شما بخواهید یک متن، عکس، فرم و یا اطلاعاتی را برای فرد دیگری بفرستید و یا ایمیل کنید. در این درس خواهید آموخت که چگونه از قابلیت Mail Merge  استفاده کنید تا یک منبع تاریخ از یک نامه را با داشتن دیگر مشخصه‌های نرم افزاری را ایجاد کنید.

 

استفاده از Mail Merge در ورد

۱.     برنامه Word را باز کنید و یک سند جدید ایجاد کنید.

۲.     روی تب Mailings کلیک کنید.

۳.     روی گزینه Start Mail Merge کلیک کنید.

۴.     مرحله بعدی انتخاب Step by Step Mail Merge Wizard است.

 

برای دسترسی به ادامه مطلب می بایستی در وب سایت اشتراک داشته باشید

خرید اشتراک

3
 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال نظر به عنوان مهمان. همچنین می توانید عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آموزش تضمینی کامپیوتر

واقعا فکر می کنید کامپیوتر را فقط در کلاس های آموزشی گران قیمت و یا با کمک استاد خصوصی می توان یادگرفت؟ کاربران وب سایت آموزش کامپیوتر نظر دیگری دارند! ما به شما تضمین می دهیم کامپیوتر برخلاف تصور شما بسیار ساده، شیرین و جذاب است و در هر سنی می توانید مهارت کار کردن با کامپیوتر را آموزش ببینید